poniedziałek, 9 maja 2016

Polish Kebab

Głównym założeniem i sensem bloga od czasów jego założenia jest to, żeby recenzować nowe kebsy, zanim ktokolwiek inny zdąży się na nich przejechać (zakładając wariant negatywny). Bo po co wydawać swoje ciężko zarobione 10 zł, jak znajdzie się ktoś kto zrobi to za Ciebie i do tego opisze w przystępny sposób z uśmiechem na twarzy? No właśnie.
Niestety kebaby nie wyrastają jak grzyby po deszczu i w ostatnim czasie jedyne co się działo to rebrandingi, tak jak Murat czy u Turka. Jednak z racji tego, że ten kto je dużo kebabów ma również dużo szczęścia w życiu (z małym dodatkiem problemów żołądkowych), dostałem to czego chciałem. Zapraszam na recenzję kebsa z Polish Kebab, czyli najnowszego lokalu z kebabami w Toruniu.


Za kebaba w rollo zapłaciłem 11 zł, jest to rozmiar średni, ale po zdjęciu widać że jak na 11 jest bardzo duży. Zamówiłem go na dowóz (bardzo ważna uwaga, ponieważ do niedawna znałem tylko 3 kebaby dowożące, z czego 2 do mojego miejsca zamieszkania, ale zauważyłem że tendencja ta ulega zmianie). Czekałem dość długo, ale mniej niż deklarowane 1,5 h i liczyłem się z tym, że to może tyle zająć bo był dzień wolny i pora obiadowa. Bardzo zdziwiła mnie Pani, która przeprosiła że tak długo i dała mi kupon na 10 zł zniżki w kebabie. Po tym wydarzeniu, nawet jakby był niedobry to i tak zjadłbym go jeszcze raz, tak się sprzedaje kebsy.

Mięso: Do wyboru wieprzowe lub drobiowe. Na zdjęciach wersja z wieprzowym. Mięsa jest bardzo dużo jak na taką cenę (mam nadzieję, że nie jest to zabieg mający zyskać popularność). Jest dobrze doprawione, ale nie było rewelacyjne. Jednak ze względu na poniższe aspekty, zamierzam przetestować wersję drobiową, która czuje że będzie lepsza pod względem mięsa.
Sos: Wybór jest bogaty, mamy klasyczną 4 (ostry, łagodny, koperkowy, czosnkowy) i musztardowy. Sosu jest sporo, ten na zdjęciu jest łagodny. Był smaczny, ale popsułem go trochę składnikami, do czego zaraz dojdę, bo tutaj głównie od tego zależy czy sos będzie smakował. Czosnkowy był bardzo dobry.
Bułka: Bardzo ciepła, odpowiednio gruba, nie przemakała sosem itd. Naprawdę ciężko byłoby się przyczepić. Warto zwrócić uwagę na to, że kebab (przynajmniej w tej wersji na dowóz) jest zamknięty z obu stron. 
Składniki: Celowo zamieniłem kolejność z bułką, ponieważ jest to element, który umieszcza tego kebaba tak wysoko. Składniki każdy dobiera sam, maksymalnie 5. Do wyboru mamy wiele warzyw, dwa rodzaje kapusty, parę rodzajów sera, oliwki itd. Wersja na obrazku zawiera ser żółty, mozarella, kapustę czerwoną i pekińską i ogórka konserwowego. Uważam, że nie przemyślałem tego zbytnio i ogórek gryzł się trochę z sosem i całością. Jeśli chodzi o jakość składników to jest świetna, a o kompozycji nie ma się co rozpisywać, bo zależy od klienta.

Mimo, że Polish Kebab ukradł jeden z moich pomysłów biznesowych (kebab z możliwością własnego komponowania kebaba), to "I ain't even mad". Zrobił to w świetnym stylu. Jest dowóz, jest miła obsługa, są dwa rodzaje mięsa, jest sporo sosów, są własne składniki. Owszem, wieprzowina była tylko OK, ale idealnych kebabów nie ma. Na pewno przyjdę tam na dogrywkę sprawdzić kurczaka i sprawdzić, czy nadal to wszystko będzie tak dobrze szło jak kebab będzie miał już trochę czasu. Szczerze polecam.

Ocena: 9+/10


7 komentarzy:

  1. no no a jednak obietnica o częstszych postach dotrzymana, chyba mało który kebab otrzymał tak wysoką ocenę o.o
    Chociaż wizualnie przypomina bardziej pizze calzone niż kebaba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprostu widze ze ktos tu nie ma pojecia jak musi wygladac prawdziwy Kebab.Wyglada jak wymiociny co to wogole ma byc????????????Jezeli Kebab w Toruniu to tylko Planeta/Maximum Kebab lub Chicken-Kebab-Express to sa jedyne Kebabownie ktore nie oszczedzaja na miesie i maja smak i do tego maja pojecie jak KEBAB ma wygladac i smakowac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo Polish Kebab udostępnił recenzje na fb, a już konkurencja bluzga! W Polishu mają najlepsze żarcie w Toruniu! W końcu gdzieś sprzedają mięso a nie pasztet z podrobów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka konkurecja widze ze Szef nie potrafi krytyki zniesc poprostu sa lepsi niz wy, bo to co serwujecie i jeszcze do tego fotki tego nie apetyczne wstawiacie to poprostu wielka porazka wasze dni sa policzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa recenzja, akurat będe w toruniu za tydzień! Wiem gdzie na pewno zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak tam świeżo i smacznie w tym Polish Kebab, że aż sanepid musiał im kare wlepić... Ciekawe dlaczego na Facebooku wykasowali opinie klientów i zdjęli możliwość oceniania...Jakoś inne bary nie mają z tym problemów, czyżby coraz więcej negatywów się pojawiało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pragnę dodać (co dosyć oczywiste), że kebaba oceniam w danym momencie. To co się dzieje przed/po recenzji to już nie moja sprawa, podobnie jak zarzuty o usuwanie negatywnych opinii.

      Usuń